piątek, 11 listopada 2016

RAPORT POSTĘPÓW- 11.11.2016

Witaj Czytelniku
Pierwszy etap tworzenia Encyclopaedii zakończony. Większość z tego, co zostało napisane, jest już w odpowiednich zakładkach, tekst jest też z grubsza sformatowany w cywilizowany sposób (dzięki Hippie), niemniej wciąż jeszcze dużo roboty, zanim Encyclopaedia będzie mogła stać się potencjalną bazą dla jakiejś twórczości.
Zanim przejdę do omówienia progresu w zakładkach, dodam tylko, że gdy dodam/usunę/zmienię coś istotnego na stronach, będę wstawiał takiego oto posta, w którym wspomnę co to się podziało.


Do rzeczy. Jako że informacje są już na swoich miejscach, od tego momentu skupiam się na uzupełnianiu ich o to, co już mi się w główce roi i rozbudowywaniu o to, co dopiero ma się uroić.
  • Dość mocno pozmieniałem linię historyczną Enulusa. Dalsze zmiany zapewne jutro/pojutrze.
  • Dopisałem opisy ludzi i półelfów w zakładce "Gatunki inteligentne"
  • Powstanie też w pewnym momencie dodatkowa zakładka dotycząca elfiej technologii, która diametralnie różni się od tej używanej przez Koalicję (robocza nazwa sojuszu ludzko-krasnoludzkiego).
  • Ponadto na stronach dotyczących technologii znajdzie się charakterystyka flot kosmicznych, gdyż obie frakcje będą miały w tej kwestii coś ciekawego do zaprezentowania.

Wciąż jednak sporą zagwozdkę stanowią dla mnie bitwy kosmiczne ze względu na ruch orbitalny. To nie takie proste, trafić na kogoś w przestrzeni interplanetarnej, a co dopiero być obok kogoś na tyle długo, żeby zdążyć rozstrzygnąć bitwę, nie zużywając jednocześnie nieboskich ilości paliwa.
Coś wymyślę.
Ponadto jestem zmuszony wyrzucić na śmietnik koncepcje modularnego uzbrojenia po rozmowie z prawdziwym instruktorem strzelectwa US Marines (internetowi kumple się przydają).
Jeżeli on uważa, że o ile koncepcja jest ciekawa, tak niestety sprawia więcej problemów niż daje korzyści, to prawdopodobnie ma rację, a bardziej zależy mi na autentyczności niż fajności.
Niemniej polecił mi również wzorowanie się na niemieckich karabinach AUG, uważając je za najbardziej praktyczny futuryzm.

Cóż, na ten moment to tyle, jeżeli o czymś zapomniałem, albo edytuję post, albo wspomnę o tym w następnym.

Cheers!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz